Yleinen syyskokous 16.11.2015

Sivistys- ja kulttuurikeskus Ilmarisen kabinetti, Koulutie 3 Kitee. Ma 16.11.2015 alkaen klo 18.00.

Käsitellään sääntöjen mukaan syyskokoukselle kuuluvat asiat. Kokouksen alussa Markku Hyvönen kertoo keväällä pidettävästä koulutuksesta tablet- ym. tietokoneiden käyttöasiointiin. Kurssi omakotiyhdistyksen jäsenille. Voit ilmottautua ennakkoon tilaisuudessa.

Kokouksen alussa kahvitarjoilu. Tervetuloa! Hallitus.

Edu Kettusen Takapihan Tarinoita -viihdekonsetti 25.9.

Konsertti perjantaina 25. syyskuuta klo 19.00 alkaen. Paikkana Kitee-sali, Koulutie 3 82500 Kitee. Lipunmyynti ennakkoon Kiteen Kirja-Info 1.9 alkaen ja paikan päällä ennen esitystä klo 18.00 alkaen. Lipun hinta 15,00 €/hlö, yhdistyksen jäsen ja avec saavat lipun hintaan kaupan päälle omakotiyhdistyksen kustantaman kahvitarjoilun väliajalla.

Tervetuloa viihtymään.

Konsertti pidetty, kiitoksia yleisölle ja yhteistyökumppani Kiteen kultturitoimi (Seppo Savolainen). Edu Kettunen oli hyvä esiintyjä ja saatiin nautinnollinen ilta kulttuurin parissa.

Asuntomessumatka Vantaalle 1.8.

Päivämatka asuntomessuille, lähtö aamulla ja paluu illalla. Ilmoittautumiset Pohjolan matka puh. 0201 303 432 (Heljä Näätänen) tai sähköpostilla matkat.kitee@pohjolanmatka.fi.

Matkan hinta jäsen/avec 45 € ja ei-jäsenille 60 € henkilö. Hinta sisältää kuljetuksen, pääsylipun ja yhdistys maksaa menomatkalla kahvin ja kahvileivän. Matka toteutuu jos lähtijöitä on väh. 30 hlö.

Maksu tilille FI59 5153 0440 0268 33 viimeistään 17.07.2015, joka on viimeinen ilmoittautumispäivä. Lähtö aamulla klo. 6.00, lähtöpaikka ja aika varmentuvat kun tulee riittävästi osallistujia. Tervetuloa.

Retki peruttu, lähtijöitä oli vain muutamia!

Teatterimatka Ristin kesäteatteriin, Liperiin 25.7.

Matka-aika 25.07.2015 lauantai. Ristin kesäteatteri, Kaatamo.

Näytös: Tahdotko naimisiin -näytelmä klo 13.00 alkaen. Matka sisältäen kuljetuksen, teatterilipun ja väliaikakahvin, hinta jäsen/avec 20 € ja ei-jäsenille 30 € henkilö.

Sitovat ilmoittautumiset Tilausliikenne E. Karhu puh. 013- 423515. Maksu yhdistyksen tilille FI59 5153 0440 0268 33 viimeistään 15.07.2015 mennessä.

Lähtö Kiteen ABC asemalta klo 11.00. Tervetuloa.

Onnistunut retki, kiitos osallistujille.

Keski-Karjalan Messut Kiteen Jäähallissa 25.-26.4.

Yleismessut teemana Piha ja puutarha perinne. Omakotiyhdistyksen osasto on A 5. Osastolla järjestetään jäsenkysely, johon vastaajien kesken arvotaan tuotepalkintoja. Tervetuloa.

Onnistuneet messut ohi. Messuilla jäsenkyselyyn vastanneiden palautteita kertyi yksi kassillinen, joita käymme läpi ja palautteiden perusteella suunnittelemme toimintaa.

Jäsenkyselyn arvonnan voittajat olivat: 1 P Mattson keittiöhana pesukoneventtiilein Veijo (Aune) Torni. 2 P Kesäpeli Kalervo Rinne.

Edu Kettusen viihdekonsertin pääsylipun (25.09.2015 Kitee sali) voittivat Unto Kuikka, Aimo Karttunen, Väinö Halttunen, Unto Lumiluoto, Erkki Burman, Heikki Vaittinen, Heikki Saukkonen, Irma Kinnari, Mika Karhapää ja Tanja (Markku) Mantsinen. Onnea voittajille.

Keski-Karjalan Omakotiyhdistyksen yleinen kevätkokous 30.3.

Kokouspaikkana Sivistys-ja kulttuurikeskus Ilmarinen, Koulutie 3, 82500 Kitee. Aika 30.03.2015 klo 18.00 alkaen.

Kokouksessa käsitellään sääntöjen mukaisesti kevätkokoukselle kuuluvat asiat. Ennen kokousta Matti Laukkanen, Sisustus laukkaselta kertoo rakennusten julkisivuhuollosta. Aiheeseen on varattu n. 20 min. Tilaisuuden alussa kahvitarjoilu, jonka tarjoaa Kesälahden Rakennus Oy. Tervetuloa.

Kevätkokous pidetty, kiitoksia kaikille osallistujille.

Pientaloasumisen eduskuntavaalipaneeli 11.3.

Vaalipaneeli Joensuussa ke 11.3.2015 klo 15.30-17.30 välillä. Paikka Carelicum, Koskikatu 5, 80100 Joensuu.

Kaksikymmentä minuuttia ennen tilaisuutta kahvitarjoilu n. 50 ensimmäiselle.

Paneeli aloitetaan Omakotiliiton esittelyllä. Sen jälkeen paneelikeskustelu kestää 1,5 h. Tervetuloa.

Jäsenliikepäivät kevään 2015 aikana

Ensimmäinen tapahtuma 11.2.2015. EV- Sähkö Niittytie 2 A Kitee, samassa tilaisuudessa myös Itä-Suomen Ilmalämpö esittely ja omakotiyhdistyksen edustus paikalla. Lähemmin lehti-ilmoituksella Koti-Karjala -lehdessä. Omakotiyhdistyksen edustus paikalla klo 12-14.00 välillä. Tervetuloa.

Rautia Hurri jäsenliikepäivä 26.02.2015. Liike ilmoittaa päivästä Koti-Karjala-lehdessä tarkemmin. Tervetuloa, omakotiyhdistyksen edustus paikalla klo 12-14.00 välillä.

Mirotex Oy jäsenliikepäivä 19.03.2015. Tarkempi ilmoitus Koti-Karjala-lehdessä 18.03.2015. Yhdistyksen edustus paikalla klo 12-14.00 välillä. Tervetuloa.

LVI-Bioneerit Oy jäsenliikepäivä 16.04.2015. Tarkemmin Koti-Karjala-lehdessä lähempänä tilaisuutta. Eri alojen edustajia paikalla, omakotiyhdistyksen edustus paikalla klo 10-12.00 välillä. Tervetuloa.

Teatterimatka Savonlinnaan 21.2.

Teatterimatka Mielensäpahoittaja ja miniä – näytökseen 21.02.2015 klo 13.00.

Matkan hinta jäsenille ja seuralaiselle 42 €/henkilö, ei-jäsenelle 52 €, sis. kuljetuksen, teatterilipun ja ruokailun (Ravintola Perlina Di Castello). Sitovat ilmoittautumiset p. 050 5359743 tortai 12.2. mennessä.

Lähtö Kiteen ABC klo 11.15, näytös klo 13.00 ja ruokailu n. klo 16.00, jonka jälkeen paluu Kiteelle. Tervetuloa.

Teatterissa käytiin 46 jäsenen voimin. Matka meni hyvin ja hyvässä seurassa. Teatteriesitys oli hyvä, ravintolan ruoka hyvää, kuljetus toimi erinomaisesti ja aikataulutus osui nappiin. Kiitoksia kaikille mukana olleille ja retkeen muilla tavoin osallistuneille.

Teemailta

Keski-Karjalan Omakotiyhdistys ry järjestää teemaillan ennakoivasta LVI-remontista. Tilaisuus pidetään Kiteen Seudun Osuuspankin kokoustiloissa Kiteentie 3, 82500 Kitee, klo 18.00 alkaen. (ovet avautuvat klo 17.30).

Esitelmöijinä LVI-Bioneerit toimitusjohtaja Mika Leinonen ja Geberit Oy:ltä Jukka Hakanen. Lisäksi Lähi Tapiola Itä asiakkuuspäällikkö Merja Sallinen on kertomassa remontin vaikutuksesta vakuutuksiin.

Tilaisuudessa Omakotiyhdistyksen kahvitarjoilu. Tilaisuus on avoin kaikille. Tervetuloa.

Tapahtuma on pidetty. Kiitos kaikille runsaasta osanotosta ja tilaisuuden esitelmöijille aiheeseen paneutumisesta.